מדיניות ביטולים ואיך להתכונן לטיפול הראשון!

הטיפול שלכם נקבע ושוריין במיוחד עבורכם!

כשאתם קובעים תור עם רופא בקופת החולים התשלום עבור התור משולם בין אם הגעתם ובין אם לא, בכל זאת הרופא שמר על התור שלכם עבורכם!

במקרה של עיסוי או כל טיפול מגע פרט לזמן המשוריין עבורכם, המטפל שלכם משקיע את מירב המאמצים לחמם/לקרר את הקליניקה, לקפל ולפתוח את הציוד התואם לטיפול, להכין את מבער השמנים על מנת שהאוויר יהיה נקי יותר והאווירה תהיה רגועה יותר..

כאשר אינכם מגיעים ולא מודיעים בזמן סביר לפני הטיפול על השינוי מטופלים אחרים שמאוד רוצים לקבוע במקומכם מפספסים את ההזדמנות ואני המטפל מקבל זמן אבוד שאין לי מה לעשות איתו פרט ללחכות למטופל שאחריכם.

ובכל זאת, מה מדיניות ביטול טיפול?

ככלל, טיפול לא יחוייב כל עוד שהטיפול בוטל לא פחות מ24 שעות מראש!

בטווח שבין 24-2 שעות לפני הטיפול שנקבע המטופל יחוייב ב50% מעלות הטיפול שנקבע (ניתן לחייב באשראי באופן טלפוני),

ובמהלך השעתיים שלפני הטיפול (או אי הגעה) הטיפול יחוייב במלואו! (ניתן לחייב באשראי באופן טלפוני),

כמו כן ראוי לציין מקרים חריגים - חולי פתאומי, או כל אירוע חריג שאינו בהשפעת המטופל (לא, פקקים או הבוס לא מאשר לא נחשבים..) אינו יחוייב בתנאי שההודעה על הביטול תעשה עד שעה לפני תחילת הטיפול ובהצגת אישור (אישור מחלה אצל רופא למשל..)

אז, איך להתכונן לטיפול ראשון אתם שואלים?

אז ככה : 

קודם כל חשוב לדעת שיש שוני בין איך שנצטרך להתכונן לפני טיפול על מיטת טיפולים (עיסוי שוודי, רקמות עמוקות, ארומתרפי) או טיפול על מזרן (שיאצו, עיסוי תאילנדי)

טיפול על מיטת טיפולים - הטיפול עצמו מתבצע על העור, בחלק מהמקרים עם קרם (רקמות עמוקות) ובחלק בשמן, ולכן רצוי להגיע עם בגדים שעשויים להתלכלך במעט שמן.

טיפול על מזרן - מכיוון שאלה טיפולים שנעשים על הבגדים ולרוב מצריכים תנועה רצוי בגדים לא נוקשים וחלקים ככל באפשר (ללא כפתורים) - בגדי ספורט או דומים.

מחכה לראות אתכם!

רחוב עזריאל 11 (קומה 2)

052-420-4411

נתראה!

יניב.